utmaning :)

[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit i något annat land än sverige
[x] du har bowlat
[x] du har skolkat
[x] du har haft mer än ett IG (på prov)
[x] du har haft mer än ett VG
[x] du har druckit alkohol
[ ] du har knarkat
[x] du har varit i stockholm
[ ] du skaffade bdb detta året
[x] du har suttit vid datan mer än du brukar
[ ] solat solarium
[x] badat i havet
[ ] börjat röka
[x] du har varit sjuk
[ ] du har spytt mer än på fyllan
[x] bråkat med dina föräldrar
[ ] festat
[x] har gjort många tråkiga grejer som den hära
[ ] varit med om många känsliga/tråkiga situationer
[X] varit jätteirriterad på någon/något?


OCH

årets bästa: MALTA!
årets värsta: jag nämner inga namn ;P
årets händelse: språkresa och börjat ny klass.
årets resa: MALTA :D
årets fest: ?
årets dag: 7 februari ;)
årets present: dvd:n av Emilia.
årets tår(ar): ska jag verkligen räkna upp dom här :P
årets person: (er) Linn, Emilia, jessica, Elina, Amanda, Mikaela.
årets låt: Jason mraz i'm yours!
årets film: alla vänner dvd:erna
årets bok: många många många..
årets lögn: ska inte tas upp här..
årets regret: hmmmn
årets kyss: blaha på dig..
årets natt: jadu bra fråga..
årets ord: jag menar det!
årets skämt: allt jag säger, haha..
årets mysigaste: ?
årets längtan: Längtan hände flera gånger under årets lopp..
årets månad: juli
årets gräl: hahaha när jag kastade ett glas med vatten på mamma, skulle jag tro ;P
årets beroende: maaat! så jag håller mej snäll ;P
årets vill ha: ?
årets frisyr: höö kortare, inget jag föredrar men men...
årets roligaste: malta och mikaaaa
årets tråkigaste: när man ABSOLUT inte har haft nått att göra.
årets vårminne: sista tiden med klassen, även fast den inte var så fasansfullt uppskattad då :P
årets sommarminne: haha malta! känns som jag börjar tjata ut det :P
årets vinterminne: ?
årets smärta: alla fasansfullt tragiska mornar när jag skulle upp och sälja tidningen.
årets överrasking: ojojoj jadu..
årets läskigaste: när det var en mördare hemma, när jag var hemma själv. (det var dock bara inbillning, men satans läskigt)
årets konstigaste: att jag har fått så konstigt bra betyg på alla engelska saker jag har gjort :-O

//MalinBjörk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0