Uttråkad!

Just nu känner jag mig ruskigt uttråkad, skulle viljat vara i bollnäs just nu tror jag. Hmm eller umgåtts med någon av mina vänner här i Gävle, men icke, så blir det när alla är försvunna :P lågt.
Vi hade en vikarie idag på matten, jisses vad snygg han var. och jag kan tillägga att han troligen inte var så gammal. Så det inte låter som om jag dreglar över en 40 årig man :P haha

Nu är biljetterna bokad till en ny resa till stockholm, ska dit på mellandagarna och shoppa upp en massa pengar med Linn :) trevligt trevligt.

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag vill också till stockholm :(

2007-12-15 @ 15:42:46
URL: http://jesscag.blogg.se
Postat av: Lollo

Han var inte 40 utan kanske 25 och han var inte snygg >__

2007-12-16 @ 22:01:13
Postat av: malin

Jessica: jaa sånt är livet , då får man ta och åka till stockholm :p

Lollo: HAHA jo han var snygg, jag sörjer med dej att du inte såg det ;P

2007-12-19 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0