sommaren är närmare än du tror

Idag har det varit en otroligt fin dag, var nyss ute på en promenad med min bror. Gick förbi Emilia där jag är nu, fick ett väldigt fint välkomnande - vad fan gör du här?! hmm känner mig omtyckt ..

Bokade tid idag för att klippa mig, nere vid bomhus centrum. Något nytt ställe som har öppnat precis vid mat öppet, imorgon klockan 16.00 blev det. Vet inte precis hur jag ska hinna dit men det ordnar sig säkert, jag gillar inte att klippa mig men förhoppningsvis blir det bra. :)

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: J

Ehrm min mamma säger att alla bara säger det för att dom är avundsjuka...
;)

Lycka till me klippet imöra, ja förväntar mig massvis av bilder! ^^

2008-04-21 @ 20:31:11
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0