blir lätt så här på sommaren

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera, jag vet. Men det blir lätt så här på sommaren, man är ute och flänger och har inte riktigt tid för alla saker som i vanliga fall är normala.

Är du hemma hos min älskade vän Emilia, som lämnar mig här hemma i sverige och åker till USA på Onsdag, och jisses vad det kommer bli ensamt. Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig utan dig i ett helt år, men det är bara att bita ihop. För du kommer ha så jäkla roligt där borta, och vi är alla kvar här när du kommer hem :) haha vem vet jag kanske ringer och berättar onödig information till dig även fast du är i USA, kanske inte lika ofta men men...

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Mauw.. vet hur du känner,, Elon åkte i onsdags hon :(

gahhh.. jag kommer bombadera henne med mejl och sånt.. xD

2008-08-17 @ 00:11:14
Postat av: malin

marlene: haha då vet vi vad du och jag kommer att gnälla om hela det här året :P

2008-08-17 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0