högbo 24 timmar som kändes som evigheternas evighet

Igår åkte vi iväg till högbo, till nått vandrarhem med klassen. Hmm ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det var dock bara 24 timmar vi skulle vara där. Men kändes betydligt längre..

Åkte en snabbis till jobbet när jag kom hem, sen blev det gymmet på friskis i en timme. Det kändes riktigt bra att börja träna igen, har varit lite dålig på det i sommar. Men nu har jag fixat till kortet med gym+jympa ;)

Emilia ringde igår, det var riktigt skönt att höra hennes röst. haha vi pratade för ungefär 50 kronor, men nu har en ny plan åkt upp i mitt huvud. Men den kan möjligtvis bli svår att genomföra men det skadar ju aldrig att prova :)

//MalinBjörk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0