rastlösheten börjar närma sig

Börjar bli lite uttråkad här hemma framför datorn, har haft något att göra varje dag, timme, minut under hela sommarlovet. Så mycket som jag har varit hemma dom senaste 2 dagarna har jag inte varit på 2 månader...
Nu har jag lyssnat och ylat med på 2 olika låtar i kanske 3 timmar, haha behöver jag tillägga att låtarna inte är speciellt bra längre?

Ska snart, snart få någonting att göra. Börjar jobba om 1 ½ timme, är fortfarande peppad så det ser fortfarande ljust ut ;)

Just det Emilia får jag låna några boxar eller liknande hemifrån din pappa? eller har du tagit med allihopa? höhö det är nu vi hoppas på att du fortfarande läser min blogg även fast du är i usa ;)

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

boxar? say what? :D

2008-08-25 @ 08:43:08
Postat av: malin

hahahha vaddå kan man inte säga så ?

2008-08-30 @ 11:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0