Sista söndagen, och en dag närmare

Jaha det här var sista Söndagen Emilia var/är hemma, och det var sista gången på 10 månader som vi alla flickor träffades samtidigt. Jag gick runt och var stressad och irriterad hela dagen på jobbet, jag ville komma hem till dom andra så fort som möjligt. Så jag fick sluta tidigare, och det var väldigt snällt gjort av chefen :) Ja jag är medveten om att jag gnäller väldigt mycket, men det känns lite konstigt att jag inte ska kunna ringa till min vän precis när jag vill, eller att jag ska kunna åka hem till henne när jag är lite uttråkad. Eller nja det kan jag säkert göra, men hon kommer ju troligtvis inte vara där så...Men men ni får vara beredd på lite mycket gnäll nu dom sista dagarna. Förlåt Emilia jag ska sluta vara bitter, jag är glad för din skull,eller iallafall en del av mig är det. men som sagt jag gillar ju att gnälla. ;)

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Ister

Du får gärna komma och hälsa på, du har ju nyckel så det är bara att kliva in.



Bara du har lite glass med dig... Ben&Jerrys Caramel Chew Chew.

2008-08-19 @ 19:11:56
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: malin

ister: tack så mycket, du inser att du kommer få ångra det där va? haha

2008-08-22 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0