This is your heart

Nu är jag hemma igen, med hela huvudet fullt av en massa roligheter, pinsamheter och allmänt dumma saker.
Det var en helt underbar resa som inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Och vi träffade en helt fantastisk engelsk familj, som dock hade en kass humor. hahha men dom kommer jag absolut aldrig att glömma :)
Våra dagar har bestått av sol och bad från 9 på morgonen till ca 17 sen vidare för att göra sig iordning och ut för shopping, äta gott och bara ha det allmänt trevligt. En resa som absolut är värd att minnas.



//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du gumman vad skönt det är att ha dig hemma ska du veta....puss

2008-08-09 @ 20:07:41
Postat av: Linn

Vi hade så jäkla kul! :D det ska vi absolut göra om!

2008-08-11 @ 17:16:51
Postat av: Linn

Can you feel my heart? ;)

2008-08-11 @ 17:17:53
Postat av: Marlene

Men välkommen hem då.. snart börjar skolan också.. ;P

konstigt nog längtar jag. O.O de e nå fel på mej... xD

men aja.. vi får pratas när vi mötes.. :) STOR kram

2008-08-12 @ 01:47:26
Postat av: malin

mamma: haha jag vet att du tycker det mamma, det är hyffsat skönt att vara hemma också ;)



linn: hahahahahaha ABSOLUT !



marlene: tackar :) hmm nja lite små konstig är du allt, haha. men absolut det får vi göra STOR kram till dig också :D

2008-08-16 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0