alice svensson gick vidare!

Alice från lilla mobbade hedesunda gick vidare till finalen! DET HÄR ÄR STORT!

Vi skypade nyss med Emilia igen, hennes roligaste kommentar var: Vi har bara tid att prata i typ en halv timme, och ni bara pratar på om era liv och jag får inte säga nått!
Både jag och Jess blev tyst.
Vi: okej förlåt, få höra..
Emilia hmm men jag har inget att säga...

imorgon blir det julbaka för hela slanten, jag har en känsla av att mina småbröder kommer lämna mig där efter sisådär en halvtimme. Men det blir nog bra, jag gillar att baka!

//MKB

Kommentarer
Postat av: Ister

Hon kan vara lite rolig, Billabilla...

2008-12-06 @ 14:34:32
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: malin

ister: hahaha jaa hon kan ju det xd

2008-12-06 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0