Är nu tillbaka i byn igen!

Kom tillbaka från fjällen idag, och Malin Kristina Björk har lärt sig att åka skidor! Tro det eller ej..
haha fast sen ska vi kanske hoppa över vissa delar, jag åkte in i ett träd en gång och där fastnade jag, sen flög jag så att jag vek mig och slog mig själv med skidorna det var inte ett dugg bekvämt ska jag tala om för dig. Men Linn hjälpte mig så duktigt alla gånger hmm efter att hon kunde stå upp efter sina skratt-attacker! Men det är väl tanken som räknas, men det känns ska jag tala om för er, både träningsvärk och efter alla vurpor. Men jag lever iallafall och det är alltid positivt, ska hem en snabbis på Tisdag och hämta lite grejer så då hämtar jag kamerasladden på engång, lägger upp bilder på Tisdag eller Onsdag.

Nyår kommer att firas i Bollnäs, som det ser ut just nu ska vi gå ut och äta på dagen. Sen får vi se vad som händer :)

//MKB 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0