det var ju väldigt onödigt, kan man tycka

Stor mening att gå i skolan, på idrotten simmade jag typ 200 meter sen var jag klar med det. Så var alltså klar alldeles för tidigt, efter det hade vi lunch. Sen samhällskunskap, då fick vi ett papper sen fick vi gå. Och nu har eller hade rättare sagt psykologi, skulle svara på 3 frågar sen fick vi gå. Nu sitter jag här och har absolut inget att göra föränn vi har inviduellavalet, vilket inte är föränn om..okej jag vet int ens när det börjar men det är lång tid iallafall. Då hade vi lika gärna kunnat slagit ihop alla lektioner och få slutat väldigt tidigt istället. Jaa jag önskedrömmer just nu..

Vet inte vad jag ska säga, du var absolut den sista människan det trodde det om.

//MKB

Kommentarer
Postat av: malin

Vill du ha en ny bloggdesign? Just nu lottar jag ut 2 gratis bloggdesigner :) Jag har även en aktiv auktion, och tar emot beställningar på personligare bloggdesigner. Kika in hos mig :)

2008-12-02 @ 23:48:07
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: mickis

vilken ansträngande linje du går på björk ;)

2008-12-03 @ 14:18:59
Postat av: malin

mickis: hahaha jag menar det xd

2008-12-03 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0