en mycket lyckad julafton

Det var jätte trevligt igår, fick dessutom en ny digitalkamera vilket är väldigt bra eftersom den gamla gick sönder efter lite incidenter i turkiet. Fick också pengar, presentkort, lite underkläder m.m

Ska börja gör mig i ordning för julafton2 om nån timme tror vi åker mot bollnäs vi 2-3 tiden. Tydligen ska jag nu också till fjällen imorgon till på Söndag med Linn..Hmm det blir säkert bra, känns som om jag får skylla mig själv när det var jag som gick med på det frivilligt.

//MKB

Kommentarer
Postat av: mickis

hmn, vad var det för incident? Öh, borde jag komma ihåg det ? :D

2008-12-26 @ 22:21:49
Postat av: malin

mickis: höhö ingen aning men ddet tror ajg nog :P kanske..

2008-12-28 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0