gått under jorden i några dagar

Det blev helt enkelt för mycket igår när jag skulle ha praktiskt prov, pratade med läraren och åkte sen hem. Så nu sitter jag här, tittar på film, läser, gråter och sover. Jag märker att det verkligen blir bättre för varje timme som går, redan nu har finnarna börjat lugnat ner sig, febern har börjat försvinna och jag börjar bli piggare. Tänker vara hemma till på Torsdag från både jobbet och skolan. T pratade med chefen igår, så jag slapp ringa och han hade sagt att han såg att jag behövde vila ett tag nu.Så det var ju skönt, jag är inne på min andra bok redan nu. Dom som känner mig vet vilken bokmal jag är men det här är mina första böcker på ett halv år nu. Nej nu ska jag gå upp och prata lite med pappa sen gå och lägga mig coh läsa igen.

//MKB

Kommentarer
Postat av: malin

äntligen gumman har du tagit ditt förnuft till fånga, men det tog tid..kanske du har lust att följa med din mamma till furuvik på lördag?

2008-12-16 @ 12:18:33
Postat av: malin

mamma: kan tyvärr inte, ska på bröllop då.



Emilia: jag saknar dig också! det har bara blivit för mycket tar allting sen.

2008-12-17 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0