jag egentligen ett otroligt bra liv

Det är hemskt att man inte tänker på¨dom bra grejerna, men jämför sig alldeles för mycket med andra och vad dom har. Jag har en otroligt stor familj, många bonus människor som mammas sambo +släkt, pappas sambo+släkt och självklart min egen släkt. Jag har underbara vänner, en del som jag måste prata med varje dag för att allt ska gå ihop, jag har ett bra jobb med en massa människor som jag inte skulle kunna tänka mig att vara utan. Jag är ute och reser mycket och har ett år kvar av skolan. Ska sen iväg med Linn i ett år, hmmm tänk dom som inte har nån som bryr sig om dom speciellt nu på julen. nej jag har ett bra liv! :d

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0