lady in reeeeed

Imorgon blir jag en lady in red, och det var fler människor än jag trodde som skulle komma. Instruktionerna jag hade fått var att vi skulle gå helt vanligt på bröllopet, och sen skulle vi diska efter människorna. Ahhaa säger jag! det kommer runt 100 personer, och det blir inte riktigt bara diskning kan man säga. Men ska säkert gå bra, Linn har fixat klänningen åt mig så den är rätt längd. Så det blir en röd klänning, tunna svarta strumbyxor, svart och silvrigt halsband, silvriga örhängen och ett par svarta högklackade skor. Vet inte riktigt vad jag ska göra med håret än, men det löser vi imorgon. Ska också sola imorgon en gång till så man slipper vara helt blek och äcklig..höhö

HAHAHA just det Linn väckte mig tidigt en morgon den här veckan, när vi hade lagt på så fick jag ett sms av henne som löd "Jag är en bra kompis, du får höra min röst det första du gör på dagen och nu lovar jag att du kommer vara glad över det hela dagen. haha xd"  Vissa människor vet verkligen hur dom ska få en att skratta.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0