Strong Enough

Det gick jätte bra på bröllopet, det blir dock inga bilder. Vi var otroligt dåliga på att knäppa kort, men allt gick iallafall jätte bra.

Jobbet flöt på igår, vi hade sen aktion (ursäkta stavingen) jag blev lite desperat efter att få något med mig hem. Så det blev 2 badbomber och en eldfilm xd. En sån där så det ser ut som om man har en brasa, såå kass. Men men jag fick ju något iallafall, det fanns doms om inte fick något så.

Ska ner på stan och möta linn om ungefär 2 timmar, har hunnit glömt bort när hon sa att hon skulle komma. Men hon hör nog av sig.

Klarade jag mig innan så gör jag det nu också..

//MKB

Kommentarer
Postat av: Linn

jag har bilder från bröllopet (eller ja, innan bröllopet) :) ska bara ladda kameran så kan jag skicka dom till dej

2008-12-24 @ 01:02:05
Postat av: malin

linn: har en känsla av att jag inte vill ha dom, men okej

2008-12-24 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0