lär känna mulpie!

Tog denna från mina käre vän, eftersom jag inte har något liv för tillfälligt

Jag är: Malin Kristina Björk
Jag gör den här listan för att: Emilia loggades ut från msn, och jag väntar på att hon ska logga in igen.
Jag sover: nästan just nu
Jag blir glad av: att prata med dom heligaste
Vem kramade du senast? pappa
Vad sa du senast? "den där granen var, hmmm inte lika ful som den förra året iallafall"
Gröna eller röda äpplen: gröna och gärna sånna där små svarta prickar på dom
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Linn får ofta ut för det just nu
Vad skulle du behöva nu? glass, gärna ben & jerrys
Har du snygga skor? det beror väl på vilka man menar
Vilken tid gick du upp idag? strax innan 11 tror jag
Vad var det första du sa imorse? huuu (lillebror pratade med mig innan jag hade blivit glad)
Har du sovit i din egna säng inatt?  jaa
Har någon annan sovit i din säng inatt? icke, inte vad jag är medveten om
Vad såg du senast på tv? vänner
Kan du spela fotboll? det beror på om man måste vara duktig
Senaste personen du skickade sms till: david
Senaste personen du fick sms av/vad står det? Emilia "jävla cp telefon var hundra år och msn kastade ut mig så jag skiter i det. förlåt"
Senaste personen som ringde dig: mamma
Senaste personen som fick dig att skratta: Pappa (han sätter upp julgranen, det går lika bra varje år)
Senaste personen du pussade: HAHA PW xd
Senaste personen du hörde sjunga: HAHA P (måste tillägga att det var ootroligt vackert)
Senaste personen som trampade på din fot: oj absolut ingen aning
Senaste filmen du såg: bodyguard
Senaste låten du lyssnade på: oj jag var lite trött just då, så jag kommer inte riktigt ihåg
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? icke
Har du sett din bästa vän gråta? ja
Vad åt du senast? schnitzel och ris (ursäkta stavningen)
Har du fått någon komplimang idag? jaa..
Vilka språk pratar din mamma? hahaha svenska och man kan nog ana lite engelska där också
Vilka länder har du bott i? only Sverige
Minns du dina/din musiklärares namn? bara den sista
Hur bra är din syn? hyffsat, inget att klaga på
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? absolut inte!
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? hmm jag skulle nog bli ganska tyst tror jag
Har du varit utomlands och isåfall var? Danmark, Åland (om det gills), tyskland, turkietx3, malta, tjeckien, slovakien.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? hmm ja tror möjligheten finns där, om inte så skulle dom bli otroligt chockade
Var är dina syskon just nu? tror min bror är borta och jobbar, har dock glömt bort vart. och låtsas bröderna är hos kompisar
Vad var den senaste drömmen som du minns? att pw och arnold kom in på jobbet (en otroligt jobbig upplevelse ska jag tala om)
Vad ska du göra i helgen? åker upp till bollnäs på fredag, sen blir det bröllop på lördag
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "ska vi köra den imorn :p"
När var du riktigt sjuk senast? tror väl nu
Vad finns i din bakficka? har ingen ficka på dessa byxor
Har du färglinser? icke
Vad gjorde du klockan 2 inatt? pratade i telefonen
Vad är det första du gör på morgonen? gnäller
Vad ska du göra efter det här? gå och lägga mig i min mysiga säng igen

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0