Helgen tillbringas ute på landet!

Kom hem till Linn igår eftermiddag, kvällen tillbringades framför let's dance. Mycket trevligt :)

Kom nyss hem från gymmet, hahaha hon är den enda människan i hela världen som sätter på sig deoderant innan man ska till gymmet och bli svettig. Så vänder hon sig om och tittar på mig - Malin ska du inte fixa håret innan vi går? haha nej det hade jag inte tänkt, jag ska ändå bli svettig och äcklig och gymmet ligger 5 minuter härifrån..Hon var rolig nog att försöka sig på att få gå in och duscha och tvätta håret innan vi skulle gå XD

Men det är nog sant som ni säger, jag får nog en annan humor när jag är här borta...

I'm not stupid, I'm just joking 'cause that will make you feel smart.

//MalinBjörk :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

har du aldrig haft deodorant innan träning någon gång?
har du inte sett på reklamerna hur dom har det? du är konstig du.

2008-02-16 @ 22:29:59
URL: http://jesscag.blogg.se
Postat av: Linn

Jag håller med Jessica! Malin du är konstig :p

Om man nu ska träna och bli svettig och äcklig kan man väl i alla fall få känna sej lite fräch före eller hur?

2008-02-17 @ 21:02:12
URL: http://linnolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0