Dagen blev rätt spenderad

Haha ja så är det, idag blev allt rätt. Det var fint väder precis som jag hade tänkt mig så jag tillbringade dagen i vårvik med Emilia :d Hon bärnde sig dock rejält, fast det blev väl ingen särskilt förvånad över. Förlåt Emilia jag låvar att jag inte skrattar.

Nu har jag tillbringat några timmar med min bror, vi har gjort lite mat :d Har träffat honom kanske 3 dagar dom senaste 3 veckorna så det var trevligt :) Så tydligen kan vi vara trevliga mot varandra ;P

Försöker få tag på Jess, men det är tydligen ingen hemma. Får väl fortsätta ringa tills hon svarar..

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG ÄR HEMMA NU. RING! INNAN JAG GÅR OCH LÄGGER MIG :D HAHAHA.

2008-07-03 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0