det sket sig

Vad är det för fel på den här sommaren? Här sitter jag redo och har gått upp klockan 9 för att vara ute på stranden i tid, så är det ingen sol ute! Vad är det för stil? Det är ungefär 15 grader ute och det ser ut som om det har regnat hela natten. Men det är lugnt jag drar av mig mina fina vita shorts och linne och på med jeans och långärmad idag igen..


Jag kom på en sak till på Söndag när jag/vi ska jobba, ska försöka fjäska lite så jag får som jag vill. Jag tror dock inte att M kommer att lyssna på vad jag har att säga men man kan ju alltid försöka ;P


Jag och Linn ska troligen ut till den käraste stugan igen nästa helg, det blir 3 år i rad då. Tror jag..Förra året hade vi väldigt tur med vädret så man kan ju hoppas att det håller i sig till nu, hahah..



Men snart så , snart så åker vi Linn. Mot värmen, stränderna och maten ;) det är inte långt kvar nu...


//MalinBjörk :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja malin snart åker vi! :D

2008-07-04 @ 02:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0