fjällvandring:3 mil,15 timmar och en satans massa mygg

Ni tycker väl säkert att 3 mil inte låter så mycket, men det var stekande varmt. Så vi gick i bikini med 12 kg packning på ryggen och nästan bara uppför. Så det kan jag lova att 1 km kändes så mycket längre än vad det gör annars, jag har så ont överallt. Jag är öm i nyckelbenen, har bränt mig på halsen/axeln, har en inreblödning på ryggen där väskan har skavt, träningsvärk i benen så det räcker för hela Sverige. Och mina fötter dom ska vi inte ens tala om, tänk dig att någon har suttit med kniv och skurit av hud från vissa av tårna. Så körda är mina fötter, så efter allt detta gnäll så får ni ha lite förståelse sen om ni ser mig gå. Det ska tydligen se ganska roligt ut.
Ja just det jag har sett min första ren, hahha och haft snöbollskrig i bikini. Ja som sagt så var det en ganska sjuk resa, jag tror det blir svårt att förklara precis hur det var. Jag ska aldrig säga att jag aldrig kommer att göra det igen, men det kommer inte att bli än på några år ;)

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Men de va i alla fall en upplevelse som du sent kommer glömma ;) haha

2008-07-28 @ 00:47:00
Postat av: malin

hahaha ja det ska gudarna veta ;P

2008-07-28 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0