sommaren fortsätter men utan sol

Vad kan det ha gått av sommaren nu? Sisådär 1 månad men det har inte varit mycket till sol, tanken är att det ska vara sol imorgon. Så det blir att gå upp i tid och sen iväg till stranden i några timmar innan jobbet.

Jag har inte sålt något på 2 dagar i rad nu, jag har fått en annan sak att göra av J och M. Det hade ju kunnat varit värre och jag får ju betalt så... haha även fast jag inte riktigt förstår det där, jag får väl fråga lite diskret imorgon igen. Jisses jag har frågat så många gånger så jag framstår som om jag bokstavligt talat är dum i huvudet där borta. Men det går väl inte att göra så mycket åt förstår man inte så gör man inte ;P

Just det ska ut till Limön och hälsa på fröken idiot och resterande människor från Lördag till Söndag, mycket trevligt :d

//MalinBjörk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0