inte min tur dag idag

Sålde ingenting idag, M tyckte att jag och Linn skulle slå vad om något så vi blev mer peppade. Så vi slog vad om en middag när vi åker till turkiet, självklart förlorade jag så nu är jag en middag fattigare :/ Sen på väg hem så lyckades jag på något sett sparka till en gammal glass burk så hela stor tån var ned smetad med typ kolasås eller något liknande. När jag väl kom hem och skulle tvätta av mig gegget från tån, så satt jag igång dusch grejjen den som sitter fast i badkaret. Men attans så var den inställd på handduschen så det blev vatten över hela mig. Hmm ja det är som sagt inte min dag idag. Och det värsta är att den inte är slut än ....

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Malin du vet att jag är bäst ;)

2008-06-27 @ 19:43:49
Postat av: malin

linn: hahaha vad rä det jag ser är linn inne på bloggen, en mycket stolt malin sitter vid datorn nu ;P

2008-06-28 @ 10:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0