blir det bättre?

Satt kvar och pratade med en utav mina lärare idag när vi hade slutat, jag trivs inte i klassen och det beror absolut inte på hela klassen. Jag kan tycka att det är ganska så sjukt att några personer kan göra så att flera stycken seriöst har funderat på att byta linje och att vissa inte ens vågar säga vad dom tycker längre. Det gör mig både arg och ledsen, men på ett sätt så känns det ändå lite bättre (missförstå mig rätt) att det är fler än jag som bli nedtryckt av dessa människor. Men min lärare tror att det tar lite längre tid för vissa att mogna och att det brukar bli skillnad efter sommarlovet så vi får hoppas med det. För att gå 3 år med dessa människor vet jag inte om jag vill eller orkar.

Det blev en liten cykeltur med min vän Emilia idag, mycket trevligt :) skönt att träffa dom gamla goda vännerna, som man vet vart man har.



//MalinBjörk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0