Ensam hemma

Har preics kommit hem från skolan, hade alldeles nyss excelprov. Det var förvånadsvärt svårt, så vi kan ju hoppas att jag får godkänt på det..
Jag kan lova att jag och Marlene var faantastiska idag på orienteringen, nu är jag redo för mvg nivån nästa år ;)

Ska börja med middagen snart, sen ska jag iväg och jobba igen. Det är inte så trevligt att vara själv hemma som jag tyckte ett tag. Mamma är utomlands i en vecka till eller en vecka och 2 dagar om vi ska vara exakt. Och jag måste boka en tvätt tid, sätta igång diskmaskinen, städa, åka och handla m.m och när jag ska hinna allt det där har jag ingen aning om, men det ordnar sig säkert :)

//MalinBjörk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0