posetiv inställning

Jag vaknade imorse med en posetiv inställning, ganska konstigt med tanke på att jag sov för lite, har mensvärk och försov mig. Men det gjorde jag iallafall, och jag kom underfund med att dessa människor inte ska få förstöra mina betyg och mina sista år i skolan och dom är inte bättre än mig fast dom kanske tror det, dom gör minst lika mycket fel som mig. Så idag varje gång jag skulle bli lite irriterad så skulle jag bara ta ett djupt andetag och fortsätta med det jag höll på med. Men det gick bara 5 minuter innan dom gjorde mej riktigt arg, men L tog tag i mig och lugnade ner mig, sen har resten av dagen gått hyffsat, så jag får fortsätta såhär tills jag helt kan koppla bort allt dom säger. 2-3 personer ska inte få förstöra hela min skolgång punkt slut.

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

dom där jävla fjortisarna kan fan bara gå och, jag tänker inte säga det för det är inte snällt. men du vet nog vad jag menar. jävla dumma idioter.

2008-05-06 @ 14:31:48
URL: http://emiliaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0