redo för resten av veckan

Var och handlade idag för resten av veckan, det var inte det lättaste att cykla hem med all den maten.  Men det gick jag var inte ens nära på att ramla, ganska stolt måste jag erkänna ;P

Har också städat och bakat bröd idag, hmm brödet hade kunnat blivit värre så jag ska inte klaga. Sen har Linn cokså kommit, vi var ute på en väldigt jobbig promenad. Eller okej den var inte jobbig på det sättet men jag var bara inte sugen på att promenera. Ska nu börja med maten, dagens mat blev hemmagjord pizza.

Senare blir det också eurovision song contest hejja danmark säger jag ;D

//MalinBjörk :)

Kommentarer
Postat av: jessica.

hahahaha, förstog att du skulle gilla danmark! :)

2008-05-26 @ 10:58:40
URL: http://jesscag.blogg.se
Postat av: malin

haha ja den var ju skit bra :D

2008-05-28 @ 07:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0