årets grymaste luffare eller inte

Nu skulle ni sett mig, sitter här så trött så trött, som är riktig liten luffare med morgonrock (som dessutom är alldeles för stor) och självkart huvan på. Svart under hela ögonen (smink som inte riktigt gick bort igår) och allmänt störd bara.

Idag är det fredag, alltså hem till Jess som gäller :d jag ringer dig på engång när jag har slutat vet inte när det blir, men absolut SENAST 18.00.

Nej nu ska jag ta ett varmt och skönt bad, hoppas ni blir riktigt avundsjuk.

//MKB

Kommentarer
Postat av: jessica

jag slutar 3, och min mobil har inget batteri, så ring hem till mig efter 4 någon gång. inte för att jag tror att du kommer se det här innan du kommit till mig, men aja. vi märker väl om du är så smart att du ringer hem om du märker att jag inte svarar i mobilen. :)

2008-11-14 @ 10:33:24
URL: http://jesscag,blogg.se
Postat av: Mikaela

JAG ÄR AVUNDSUK!!!!:D:D:D:D:D:D::D:D:D

Saknar er(dig & Billa.....antar att du fattade det och så skriver jag det här ändå och verkar dum i huvudet) så jädrans mycket!



Vad händer i livet då?:D:D villvetavillvetavillveta....



jag suger på att skriva så folk fattar menmen



MAssro av kramar och pussar //Mickan(Virsbo you know;)

2008-11-14 @ 12:16:50
Postat av: malin

Mikaela: hahahaha jag saknar virsbo xd ojojoj det händer mycket hela tiden och det är ansträngade för livet. jag förstår alltid vad du skriver ;) hur är det med dig/er måste måste måste få prata med dig någon dag :d jag får komma och bli ligisten i virsbo snart!

2008-11-14 @ 18:10:19
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-14 @ 18:13:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: malin

Alina: tack desamma :)

2008-11-14 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0