attans, men så kan det bli ibland

Vaknade nyss, hade ställt klockan på 9 men har tdligen stängt av den också. Mitt tåg går om 10 minuter, känns det som om jag hinner med det? ICKE! Men så kan det bli ibland. Får skicka iväg ett sms till min chef och säga att jag kommer försent och ta 1 tåget istället.

Hmm undra om jag ska väcka Linn, börjar bli lite hungrig nu. Men då riskerar jag att bli ihjäl slagen och det vet jag inte riktigt om jag vill. Denna människa har värre morgonhumör än vad ni någonsin kan ana, ska jag tala om för er.

Jag måste säga att dom här planerna känns riktigt riktigt bra, det finns bara ett hinder och det ska vi ta itu med i veckan. Så får vi se hur det blir. Jag är läskigt entusiastisk! höhö

//MKB

Kommentarer
Postat av: Linn

För de första så ska du inte klaga på mitt morgonhumör! Jag är alltid lika glad när jag vaknar :D

För det andra så har jag tänkt ut hur de enklast skulle funka, pratar med nr2 innan nr1. Tar de i omvänd ordning ;)

2008-11-16 @ 12:40:43
Postat av: Linn

Malin jag vill åka! De ska gå :D

2008-11-16 @ 19:51:22
Postat av: malin

linn: höhö du har inte fått prata med dig själv p morgonen det är inte roligt ska jag tala om för dig xd JA vi ska åka och jag slår hjäl dig om det skiter sig

2008-11-16 @ 21:25:53
Postat av: Anonym

2008-11-17 @ 12:10:29
Postat av: Mikaela

hmm ja det var jag som skickade den tomma komentaren ovan för:P haha men ja så lyckes jag oå alltid göra..stänga av väckar klockan på nåt konstigt sätt..Hur fan går det till????:O jag ska filma mig nån gång när jag sover och få reda på svaret..jag kanske gör det i sömnen eller så är det nån mystisk rymdgubbe som stänger av den mitt i natten bara för att jävlas:D

2008-11-17 @ 12:12:00
Postat av: malin

mikaela: hahaha den filmen vill jag se sen xd

2008-11-19 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0