det blev tufft

Det blev en tuff dag igår, sen kan man ju säga såhär också. Vissa människor är värd att skjutas (så bra tycker jag om dig) och en del människor borde verkligen lära sig att bete sig som normala människor.

Det var snuskigt mycket folk igår, en begravning på 58 pers, hemtjänsten på 32 pers, några konferanser + dom normala gästerna. Men det gick jätte bra, hade bara sönder en tillbringare igår men det får dom allt leva med.

idag borde det vara lugnare och senare blir det vidare mot jobbet.

//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen

du är så duktig gumman sen att vissa inte är normala de är ju inge nytt eller hur? alla människor kan ju inte vara lika bra som du o jag är...kramelikram

2008-11-13 @ 10:35:21
Postat av: malin

mamma: tack tack nej det är sant alla kan ju inte vara så bra som oss xd

2008-11-13 @ 22:06:32
Postat av: Mikaela

Vart jobbar du??:D:D:D

2008-11-14 @ 12:18:28
Postat av: Miakela

och hur ser jag om du svarar? xD

2008-11-14 @ 12:18:55
Postat av: Mikaela

NU var jag dum... om jag inte vet hur jag vet om du svarar. hur ska jag då veta vad du svarar om hur jag vet hur du svarar....



Det lösers sig:D:D:D haha



Tusen kramar!!!! //Micka!

2008-11-14 @ 12:20:27
Postat av: malin

mikaela: hahaha är det virsbo som har varit här också xd

jag jobbar som telefonförsäljare och just nu är jag också på apu på en restaurang/skärgård :p

2008-11-14 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0