det finns alltid för många frågar, men oftast för få svar.

Det finns så många frågar som man vill ställa till alla möjliga personer, men jag börjar lära mig att man inte kan fråga vad som helst. Att det oftast är bäst att bara vara tyst, men då kommer det där jobbiga. Då fortsätter man att fundera, oftast tills man kommer underfund med ett svar själv. Och svaren själv brukar oftast inte vara så vettiga..

Funderar om jag kanske ska äta lite frukost, ska smaka den där äppelmarmeladen jag köpte igår. Om sisådär en timme sticker jag iväg och möter flickorna.

Sen får vi se vad som händer senare.

//MKB

Kommentarer
Postat av: Ister

Prova den där äppelmarmeladen, det låter jätte-gott!

2008-11-29 @ 10:50:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: malin

ister: den var jätte god också :d

2008-11-29 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0