en tuff vecka

Det var varit en tuff vecka, Apu:n har ju börjat nu och den tiden tillbringar jag på stora vall. Jag har lärt mig mer på den här veckan än vad jag har lärt mig på 1  och ett halvt år på hotell och restaurang programmet, men jag kan garantera er att den träningsvärken jag har i mina armar och ben är värreän vad jag någonsin har lyckas fått förrut. Dessutom så kan jag inte sitta riktigt, pågrundav att när jag ska öppna dörrarna så använder jag rumpan med tanke på att jag har en massa tallrikar att bära. Så min rumpa är helt död, det kommer bli intressant att se hur jag och min kropp kommer att vara efter 3 veckor där höhö..
Sen efter apu:n så har det blivit jobbet och sen hem, har också blivit en hel del pratande i telefon. Så nu i helgen ska jag bara ta det lugnt och sova ut, så får vi se vad som händer.

Sitter nu hemma hos Jess och tittar på idol, första kvällen den här veckan som jag får sitta ner och bara ta det lugnt.
och förra inlägget såg ni alla på stilen att det var Jess som hade skrivit.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0