hela helgen spikad

Nu ska vi se, på Fredag ska jag först träffa Jess på stan en snabbis. Sen åker vi hem till henne, äter och tittar på idol. Lördag förmiddag ska jag träffa alla flickorna en snabbis och mot kvällen blir det kanske P. Sen har vi bara söndagen kvar och då blir det jobba, sen bara sitta och ta det lugnt till alla trevliga tv program på kvällen. Det blir nog en trevlig helg skulle jag gissa på..

Börjar inte föränn 11.45 idag, mycket skönt. Kan sitta ta det lugnt. Äta frukost när jag känner för det, inte stressa och DE är stort för nu för tiden går mitt liv ut på att stressa med tanka på att snooza är min bäste vän.
Sen har vi dessutom bara 2 lektioner idag, efter det blir det jobbet från 14-21. Tränar kanske en timme där i mitten nånstans också, får se hur jag gör.

//MKB

Kommentarer
Postat av: jessica

p p p p p p p p p ??! :D

2008-11-27 @ 10:09:19
URL: http://jesscag.blogg.se/
Postat av: malin

jess:vad lider du av xd

2008-11-27 @ 10:21:08
Postat av: Anonym

PISSGUL SANDNEGER MED DÅLIGA VANOR.

2008-11-27 @ 12:03:49
Postat av: de där var jag btw.

j

2008-11-27 @ 12:04:14
Postat av: malin

j: jag är ledsen över att behöva säga det men jag blev inte så chockad ;)

2008-11-27 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0