jag misstänker starkt att det står: hej jag är lättlurad! i min panna.

Jag förstår verkligen inte vad det är med männsikorna på mitt jobb och lura mig, och vad är jag för människa som går på allt dom säger.
Idag sa dom åt mig att en av killarna på jobbet hade slagit ner chefen och där var anldeningen till att ingen av dom var på jobbet idag, jag sa att jag inte trodde på dom. Men efter sisådär 15 minuter så gick jag på det, tills att dessa killar hade gått hem och jag frågade en annan som jobbade där. Nej vet du vad, får och med idag ska jag inte tro på NÅGOT som någon säger till mig på det där jobbet punk slut.

En riktigt skön dag är vad det har varit, började som sagt kvart i tolv idag. Hade 2 lektioner, sen åkte jag till jobbet. Det blev mer prat än jobb, men efter nån timme gick jag och tränade och sen tillbaka till jobbet igen. Vann också tävlingen den som sålde mest efter 7 rasten och vann 2 biobiljetter och en hundring. Inte helt fel på dagen sådär..

Pratade nyss i telefonen med en kompis, han skulle förklara nått för mig. Efter ett tag blev han så arg för att jag inte fattade så han la på, hahaha jag tycker bara det är bra att han får se vem jag är. För jag sa det skulle jag ha låtsas att jag förstod fast jag inte gjorde det? då måste det ju vara bättre att jag är mig själv. Men ääh jag låter honom lugna ner sig lite och bara inse att han har en dum vän ;)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0