jul närmar sig, och epilepsi johan har träffat ett dampoffer

Jag har varit som en riktig mupp hela dagen, det råkar ju vara så att jag gillar julen väldigt mycket. Idag hade vi julmarknad på skolan, självklart var man tvungen att handla lite små grejer. Senare mötte jag Jess på stan, där dom har kommit igång med julstämningen ganska duktigt och självklart är bocken uppe också!

Inhandlade en klänning idag till ett bröllop som jag troligtvis även kan ha på julafton, den är dock svart så jag har lite ångest nu. Det känns inte så bra att komma i en svart klänning på ett bröllop, jag ska dock piffa upp det hela med några bra accessoarer.

Sitter nu och tittar på idol hemma hos Jess, ingen som har sett det ikväll kan ha missat den hysteriska tjejen som han gick ner och sjöng till. Seriöst det var inte naturligt, både jag och Jess stannade upp och bara gapade, undra hur mycket hon kommer att skämmas sen när hon ser det själv och har lugnat ner sig höhöhö...

UT MED JOHAN NU FÖR FAN! vi har röstat sönder oss här hemma.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0