oj så det kan bli

Hmm jag tror inte jag är lämpad att vara övertrött, skulle ju som sagt färga håret på Linn eller slinga om vi ska prata riktigt. Det var lite mycket färg över, så vi slingade mitt hår när vi ändå var igång. Det blir ju intressant att se sen, ska ta ut det 06.05. Jag tror mitt förnuft försvinner lite extra mycket när jag är i närheten av denna människa, jaja efter det här ska vi spela lite wii igen. Jag insåg att det var väldigt roligt att boxas på den där grejen, höhö.
Har också insett att jag och Linn är lite som en gift par, om vi inte träffas så pratar vi först i telefonen på morgonen, sen mitt på dagen och sen på kvällen innan vi lägger oss och det sista vi säger är alltid: vi hörs imorgon! det har blivit som en självklarhet hahaha.
Måste gå upp och titta hur det går för frugan min, hon fick tydligen en fläck mitt på huvudet. attans säger jag, men så kan det bli när man låter mig göra slingor. speciellt 6 på morgonen

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0