skönaste människan!

Fick ett sms av Linn igår när jag var i skolan" jag ska skära i en lever! jag tror jag avlider!" sen gick det ett tag sen kom nästa "Malin jag har skurit i en lever.jag tror jag döör!  jag är så äcklad!" och sen kom det sista när jag frågade om det gick bra "den lever inte längre den dog." hon har ju humor iallafall hahahaha.

Ska snart börja klä på mig, börjar om en halv timme så det kan ju vara ett klokt beslut.
Jag har nog det jobbigaste programet av alla, skickade ett sms till jess igår. "jag kommer till träningen sen, har en lektion kvar ska bara äta lite ost." hårt liv säger jag! så i en timme satt vi och åt ost och kex, hmm det var verkligen ansträngande.

jag misstänker starkt att det bara är din mun som pratar..

//MKB

Kommentarer
Postat av: Linn

haha malin så roligt va de faktiskt inte, de va nog de värsta jag gjort!

2008-11-26 @ 18:23:41
Postat av: malin

linn: HAHAHA jag tyckte dte var roligt xd

2008-11-26 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0