ännu en fredag närmar sig sitt slut

Det var riktigt tungt att träna imorse, men efter ett tag så ringde Linn så då gick tiden lite fortare. (ja jag vet att det kanske inte är så normalt att prata i telefon under tiden man tränar, men jag är inte normal så..)

Sitter nu hemma hos Jess, med henne och Linn. Har nyss tryckt i oss pizza och sitter nu och tittar på idol, heja Alice och RobinB säger jag! :d

Just det, Emilia jag ska inte ringa nå mer! hörde, pratade med mamma din. Lovar att jag ska inskaffa mig SKYPE!

//MKB

Kommentarer
Postat av: ister

Har du skaffat Skype nudå? När kommer du och hälsar på?

2008-10-06 @ 17:43:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: malin

ister: hahah nej jag ska jag lovar, måste skaffa mig ett headset xd hööm jag vet inte kanske i helgen eller nästa vecka :d

2008-10-08 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0