första kvällen klar

Sitter här nu och skriver, medans Jess spelar spel med en av flickorna. Den minsta sover redan, och den andra ska väl sova om en halvtimme typ. Jisses sånt här är svårt, jag vet inte när dom borde sova eller om dom ska få göra allt som dom vill, hmm trodde jag skulle vara bättre på det här. Men Linn kommer imorgon och hjälper mig att leka med dom.
Men kvällen har gått hyffsat bra, vi gjorde iordning tacos. Den ena ville inte äta så det slutade med att hon fick godis istället, haha jag sa ju att jag tydligen inte var så bra på det här. Sen så blev det en del spel, filmtittande och idol.
Jess buss går om 10 min ungefär, sen ska väl jag ta och ringa ett litet samtal...

//MKB

Kommentarer
Postat av: Linn

Bara för att jag är en så underbar vän kommer jag och hjälper dig ett tag :)

2008-10-31 @ 23:29:16
Postat av: jessica

ringa ett litet samtal? du säger det.

lägg i från dig telefonen i tid och sitt inte uppe och prata med pojkar hela natten nu! xD

2008-10-31 @ 23:55:54
URL: http://jesscag.blogg.se/
Postat av: malin

linn: ja du är en underbar vän :)



jess: tyst med dig jessica...

2008-11-01 @ 11:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0