höhö anders bagge har humor

"Du danser som min farmor gör" Stackars RobinB, sen har vi epilepsi Johan höhö. Det är ett humor i det där programmet ;)
Nä men alla var riktigt riktigt bra ikväll, men har lite svårt att välja men Kevin, Anna och Alice i final säger jag! jaja jag vet att det inte går 3 personer i final men det är bara pettitesser...

Jag och Jess har bakat ikväll, för morgondagen, jisses så nära så nära att misslyckas med cheesecaken. Hade jag gjort det då var det väl bara att hoppa av hotell&restaurangprogrammet, höhö tycker jag misslyckas lite väl mycket nu för tiden. hahaha men imorgon har vi 2 varmrätter och 3 efterrätter, är det vi som kommer väga 10 kilo extra när vi har ätit klart eller?

Varmrätterna blir vanlig tacos och en tacopaj
Efterrätter blir cheesecake, kladdkaka och marängsvich
höhö tjockisarna har landat på planeten jorden ;d

//MKB

Kommentarer
Postat av: JOhannes!

jajaamennN!!! :D:D:D

2008-10-25 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0