oj man kanske ska sluta gnälla

Gick hyffsat bra att jobba idag, men jag har märkt att jag har lärt mig när jag kan sälja och inte kan. Jag känner och vet redan innan jag sätter mig där om jag kommer att sälja. och dom gånger jag känner innan att det inte kommer att gå, då känns det ju bara meningslöst att sitta där. Hela månden har jag gnällt över att det går så dåligt att jobba, men nu när jag räknade efter så har jag sålt mer än vad jag gjorde förra månaden och månaden innan det och den här är inte ens slut än. Så man kanske ska sluta gnälla, höhö

Var på stan idag med Jess, blev lite trevlig shopping. En ny vinterjacka, hörlurar, 2 par leggings och en tunika. Det är trevligt att spendera pengar ;)

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0