skype, hmm en bra idee?

Sitter och skypar med Emilia just nu, alla påstår att det är såååån bra idee. Icke att det är, hahah jag hör varannat ord av vad hon säger. Fast nu borde det vara bra för nu hör jag när hon dammsuger, se vad man får lära sig av människorna i Amerika höhö att dammsuga och allt ;)

hmm du kommer följa med om jag så ska få kidnappa dig ;) vi kommer fixa det här så alla blir glada och nöjda.

Den här dagen har varit relativt bra måste jag säga, lite små saker har väl gjort mig hysterisk och irriterad. Men vad skulle världen vara om jag inte blev så, nån måste ju sköta den biten också.

Min bästaste vän åkte hit idag (10 mil) bara för att sitta och prata med mig i en timme, vissa människor är bara för underbara. okej det låg troligtvis nått annat bakom det hela att hon åkte hit också, men jag kan ju alltid få tro att det bara gällde mig haha.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0