det skulle jag vilja ha

Jag fått för mig att jag skulle vilja ha en laptop, fast jag är troligtvis för snål för att köpa en. Ska räkna efter och titta runt lite grann, så får vi se om jag hittar någon lämplig.

Idag sov jag ända tills jag vaknade, okej ja det låter ju lämpligt att jag gjorde. Men jag menar att jag sov ut och det var väldigt skönt. Senare blev det städning och lite träning på friskis, och har nu hamnat hemma hos Jess igen, nu sitter vi här vid en varsin dator och med tv:n på i bakrunden..trevligt trevligt

//MalinBjörk

Kommentarer
Postat av: mamsen

hmm en lapptop???ja duger inte den vi har då??eller är det så att du vill ha en alldeles egen???

kramelikram mamsen den bästa

2008-09-28 @ 07:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0