mm så är det

Allt känns lite finurligt och underligt just nu, jag saknar Emilia något otroligt mycket. Men hon verkar ju ha det väldigt bra därborta och det ä ju posetivt. Jobbar hyffsat mycket och skolan är igång igen, jag vet inte allt känns bara konstigt. Hinner inte riktigt andas. Då skulle man kunna tänka att jag kanske ska lägga ner jobbet, men det skulle jag aldrig kunna göra nu. Det har blivit en plats där jag trivs och kan slappna av, så att välja bort det skulle aldrig gå. Men jag ska nog få det att gå ihop på nått sett..

//MalinBjörk

Kommentarer
Postat av: Ister

I första hand bör du nog se till att skolan fungerar. Det är den kunskapen du tar dig vidare med.



Kram!

2008-09-10 @ 19:43:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: mali´n

ister: jag vet jag vet, är lite less på skolan bara :P

2008-09-12 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0