persikohalvor med spyer

Idag på inviduellavalet så skulle vi göra en efterrätt från något annat land. Tyckte själv att jag hade hittat en väldigt bra efterrätt från Italien som jag skulle göra. Men innan det var klart så såg det ut som om man hade smetat på spyor på persikohalvorna. Hmm det såg inte så inbjudande ut, men men jag lyckades med glassen iallafall (ja jag gjode den själv) haha ;)

Jobbade några timmar, sen har jag bara tagit det lugnt. Imorgon blir det först skolan där jag ska vara i serveringen. (Vi har restaurangen öppen imorgon) sen blir det några timmar jobb, sen ska jag förhoppningsvis träffa Elina. Det var ett tag sen nu :)

//MalinBjörk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0