att väcka mig när jag får sova är som att ge en vegan en stor köttbit och tvinga den att äta den.

Om jag inte är helt fel ute tror jag att en viss person skickade 3 sms på morgonen och det var TIDIGT, och denna människa visste dessutom att jag hade sovmorgon till 11. Vissa människor förstjänar stryk ibland.

Jaja är uppe nu iallafall,jag älskar sånna här mornar när man kan ta god tid på sig. Har redan hunnit tagit ett bad, har inte ens behövt klätt på mig utan går bara runt och lodar i underkläder såå skönt att inte behöva stressa och håller på att göra en dunder frukost muumsigt :d

//MKB


Kommentarer
Postat av: Tomtom

Låt oss slakta den människan som inte ger Björk den sömnen hon behöver, för hon låter ALLA andra sova! ;P

2009-04-03 @ 10:35:04
Postat av: malin

tomtom: det är inte samma sak du sover VARJE DAG till 2-3 det är inte friskt!

2009-04-03 @ 10:35:53
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0