en händelserik dag

Vaknade imorse hemma hos Malin av att hon snoozade sin klocka sisådär en 10 gånger kanske, för vissa var ju tvungen att gå upp och jobba. Hon lovade dock att hennes pojkvän inte skulle komma hem förrän vid 3 på eftermiddagen, så står jag där i deras sovrum nyduschad och i bara underkläder när jag hör dörren öppnas. Jag kann tillägga att jag aldrig ens har sagt en mening åt denna kille, det mesta är ett hej. Men jag insåg ganska snabbt att jag var tvungen att visa på nått sätt att jag var där så han inte skulle öppna dörren, det enda jag kunde få ur min mun var: öööh hallååå! hmm malin har redan gått till jobbet så du vet! han blev tyst ett tag säger sen jaha och skrattar lite.

Var senare upp på jobbet en snabbis för att ge tomtom en liten present, pojken fyller 18 idag GRATTIS förresten!

Sen var det middag hemma hos B och F, trevligt trevligt. Blev sen en snabbis till interpool och träffade Malin och hennes vänner, har nu hamnat hemma hos Mallan :)

//MKB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0