jag ska inte låta det hända

Inte mer iallafall, du ska inte få köra ned mig. Du ska inte få mig att fundera om det är jag som gör fel. Du ska inte få mig att krympa ihop till ett litet russin. Inte mer. Jag ska sträcka på mig, du ska förstå att jag klarar mig och att jag i slutändan enbart blir starkare av det här.
Sätt dig och fundera vad det är du vill få ut av det här, varför du gör som du gör och sen när du vet det, berätta det för mig.

Turning circles time again
cut like a knife 
If you love me got to know for sure
Cos it takes something more this time
than sweet sweet lies
before i open up my arms and fall
losing all control of every dream inside my soul


just det jag var ute och sprang idag första gången på ett halv år, och efter det blev det en promenad med Jess. Har fått tillbaka träningssuget :)
//MKB

Kommentarer
Postat av: mamsen

bra tänkt gumman..ingen har rätt att trycka ner dig..ödsla inte ens tanke på dom som inte är snälla..dom tar alltför mycket energi av en...puss o kram mamsen

2009-04-14 @ 15:43:20
Postat av: Tomtom

Håller med "Mamsen", mycket klok människa ;)



Du? springa? fnissfniss xD

2009-04-14 @ 22:22:10
Postat av: jesska jesska jesska jesska

malin skit i karln. ingen karl ska få göra dig bitter. det är jag som ska vara bitter och du den som gör mig glad igen. det är så det ska vara. så skit i karln. han är inte värd dig som vän. du har så pass många andra som du kan lita på :) <3



2009-04-14 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0