okej nu har jag varit dålig på att uppdatera

Jaja jag vet att jag har varit dålig på det, men bättre sent än aldrig.

Har varit ute och sprungit den här veckan också, gick bra även fast inte den jag sprang med inte riktigt höll med. Men man kan orka även fast man flåsar mycket haha. Har ökat upp längden för varje gång nu iallafall :)

Har gått hyffsat bra på jobbet, har också haft nationellaprov i engelska pratdelen. Det gick om man säger så, det är avklarat iallafall.
Har ett till prov imorgon, tror det är skrivdelen någon uppsatts eller nått sånt. Önska mig lycka till !

Mallan satt och hjälpte mig med ett skolarbete igår fram till klockan 12 på natten, nu när jag skulle trycka fram det här i skolan och skriva ut det så gick det inte. Så jag har fått suttit nu i nån timme och gjort om allting så snabbt som möjligt, så där blir det när man drar ut på att göra arbeterna i tid. Och sen kommer malin och får rädda mig och mina betyg sista dagen innan inlämningen.

Ska jobba ett litet tag idag också, men bara nån timme eller så, sen ska jag hem och bara ta det lugnt.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0