en kväll i juni. nej fan det är ju augusti nu typiskt.

Blev en hemmakväll idag, det var skönt så länge jag hade något att göra. Nu är jag rastlös.
Har packat färdigt, strykit alla kläder och kontrollerat kameran, ipod och liknande.

Imorgon blir det sova ut, sen iväg och köpa saker så vi ska göra våran matsäck som garanterat kommer att gå åt haha, sen upp på jobbet och säga hej då, och efter det hem till emilia och umgås med henne tills hon ska sova, sen promenerar jag över till mallan tills dom kommer och hämtar mig :) och färden mot turkiet börjar!

Det ska blir sjukt roligt att åka tillbaka, alican och tunahan kommer till hotellet på kvällen eller någon av kvällarna iallafall påstod dom. så hoppas dom håller det, ser fram emot att träffa dom och "oskar" igen :d

det kommer bli en bra semester.

//MKB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0